یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۲۱:۲۳:۲۹

20 درصد سهم بانکرینک سوخت منطقه خلیج فارس به بندرشهید رجایی اختصاص دارد

باشگاه خبری فراساحل:  معاون عملیات بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر شهید رجایی در 10 سال گذشته توانسته با توسعه فعالیت‌ها و پرداختن به مرکز بزرگ توزیع سوخت به کشتی‌ها (بانکرینک) سوخت 20 درصد از تجارت منطقه را به خود اختصاص دهد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایرنا، محمدعلی اصل سعیدی پور چهارشنبه در حاشیه بازدید وزیر محیط زیست هلند از بندر شهید رجایی افزود: هدف گذاری‌ها فراتر از سهم 20 درصدی است و به همین دلیل در حال فراهم ساختن و توسعه ی زیرساخت‌ها در بندر شهید رجایی هستیم. وی بیان داشت: این کار با همکاری بخش خصوصی از 10 سال قبل آغاز شده و تا سه سال آینده تقویت موادنفتی ما از 300 هزار مترمربع به یک و نیم میلیون مترمربع خواهد رسید. معاون بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: سال گذشته 2 میلیون تن سوخت به کشتی‌ها ارائه شد و این حجم، سالانه رو به افزایش است.

سعیدی بیان داشت: بزرگترین رقیب ما در منطقه بندر فوجیره است که 70 درصد نفت خام مورد نیاز خود را به روش‌های مختلف از ایران تامین می‌کند. ملانی شولتزفان هیگن، وزیر محیط زیست و زیرساخت هلند شامگاه سه شنبه در راس هیاتی متشکل از بازرگانان، تجار و فعالان اقتصادی کشور هلند وارد فرودگاه بندرعباس شدند و مورد استقبال استاندار هرمزگان و معاون وزیر نیرو قرار گرفتند. وزیر محیط زیست و زیرساخت هلند و هیات در سفر یک و نیم روزه خود به بندرعباس در حال بازدید از توانمندی‌های اقتصادی کشور در استان هرمزگان در حوزه سواحل و صنایع دریایی و امکانات و ظرفیت‌های مجتمع کشتی سازی و فراساحل ایرنا (ایزوایکو) است. ملانی شولتز فان به دعوت وزیر نیرو کشورمان به ایران سفر کرده و پس از برگزاری دیدارهای متعدد (درطول یک هفته) در تهران با مقامات و مسئولان عالی کشورمان در سفر به بندرعباس بنا دارد تا از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های استان هرمزگان بازدید کند.



  کد خبر : 2634
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :